Vrijwilligerswerk in Zambia, Livingstone - Reisverslagen van Paul Hoogendoorn - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk in Zambia, Livingstone - Reisverslagen van Paul Hoogendoorn - WaarBenJij.nu
Vrijwilligerswerk in Zambia, Livingstone

Ik ga werken met weeskinderen en helpen met community projecten. De kinderen hebben zomervakantie en wij gaan met de vrijwilligers een programma organiseren waar ze les krijgen, spelletjes spelen en vooral plezier gaan maken. Ik ga dan o.a. dans/breakdance les geven en voetbaltrainingen. Zo ook ga ik ook mee de medische dienst als ondersteunend verpleegkundige.

De avonden en weekenden ben ik vrij, dan is er tijd om Zambia te ontdekken o.a. de Victoria watervallen, Devil' s Pool op het randje van de watervallen en natuurlijk de nationale parken om al de mooie dieren te ontdekken.

Na 4 weken vrijwilligers werk vertrek ik richting Zuid-Afrika, Kaapstad. Waar ik nog verschillende tours ga doen en lekker ga ontspannen.

Recente Reisverslagen:

26 December 2016

Verschillende projecten

26 December 2016

linda school community

01 Januari 1970

1ste dag holiday club

01 Januari 1970

1stday
Paul

Actief sinds 08 Okt. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 100505

Voorgaande reizen:

04 December 2016 - 26 Januari 2016

Vrijwilligerswerk in Zambia, Livingstone

Landen bezocht: