linda school community - Reisverslag uit Park View, Verenigde Staten van Paul Hoogendoorn - WaarBenJij.nu linda school community - Reisverslag uit Park View, Verenigde Staten van Paul Hoogendoorn - WaarBenJij.nu

linda school community

Blijf op de hoogte en volg Paul

26 December 2016 | Verenigde Staten, Park View

elke ochtend vertrekken we om 0745 uur naar de projecten op de linda school community zit ik het meest. Er zijn 2 groepen die we lesgeven 1 groep is groep 3 en 4 en de ander is groep 5 en 6. Er is ook een groep van 1 en 2 soms ook nog jonger want de leerlingen nemen vaak hun jonge broertjes en zusjes mee. De kleintjes kijken vaak film of maken puzzels. Elke week bereiden we onze lessen voor en nemen de benodigdheden mee. elke dag nemen we voetballen mee voor in de pauze . de lessen zijn engels, wiskunde, milieu lessen, knutselen, gym en elke vrijdag ochtend geef ik breakdance les. maar de breakdance lessen doe ik ook in de pauze want ze willen het allemaal graag leren. Soms zijn er 80 kinderen totaal. En als het zwaar heeft geregend zijn er minder kinderen want dan kunnen ze de rivier niet oversteken. De kinderen zijn echt blij met alle vrijwillgers zij hebben zomer vakantie maar komen toch naar school om te leren en plezier te maken. er is soms een groot verschil in niveau de 1 van dezelfde groep kan goed lezen en schrijven en de ander kan niet lezen en schrijven. Om 11uur komt de bus ons weer ophalen en hebben we lunch in het vrijwillgers huis. En volgende project start dan weer om 1345